Wizz Air a ratacit bagajele de cala ale pasagerilor care au plecat sambata pe ruta Iasi – Madrid

wizz air

UPDATE: Intr-un raspuns Wizz Air pentru TeleM, compania a anuntat ca bagajele pasagerilor au ajuns la Madrid.

„Wizz Air confirmă faptul că 67 de bagaje ale pasagerilor de pe zborul Wizz Air W6 3691 de la Iași la Madrid din 15 octombrie au fost livrate cu întârziere către destinație ca urmare a limitărilor de greutate ale aeronavei care a operat zborul în cauză la capacitate maximă. Pasagerii afectați au fost informați de compania aeriană cu privire la această situație și, odată cu sosirea bagajelor la Madrid în data de 19 octombrie, au fost contactați de departamentul pentru bagaje pierdute al Aeroportului Internațional Madrid-Barajas și informați despre posibilitatea ridicării sau livrării bagajelor, la cererea pasagerilor. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu.”

STIRE INITIALA: De 4 zile, pasagerii cursei Wizz Air de la Iasi catre Madrid nu si-au primit bagajele de cala dupa ce operatorul aerian le-a ratacit.

„Pe date de 15 octombrie, 300 de pasageri au fost îmbarcați în aeroportul din Iași la bordul unei curse Wizz Air , cu destinația Madrid. Pe lângă întarzierile cu care de altfel suntem obișnuiți, ne-am confruntat cu o situație deloc plăcută. Ajunși la destinație, niciunul dintre pasagerii care au avut bagaj de cală nu și-a primit bagajul la Madrid, fiind înștiințați că, de fapt, acestea nu au plecat din România. Au trecut 4 zile de la plecarea din Iași fără să fim contactați, sau să avem vreo veste despre bagajele nerecuperate”, ne-a scris Liana J.

Din surse neoficiale oamenii au aflat că bagajele vor fi trimise la Roma, apoi la Madrid, când vor avea zbor în această direcție după care vor fi contactați de Wizz Air.

„Sunt deja patru zile în care nu am avut cele necesare și nu știm câte vor mai fi până vom avea bagajele. Mulți sunt turiști cu copii, care au mers la Madrid doar pentru câteva zile. Se pare ca acestei companii nu ii pasă de pasageri, neprestându-le serviciile pentru care aceștia au plătit”, a mentionat pasagera.