Vagon personalizat pentru o campanie dedicata tinerilor

tren-cfr

Un vagon al trenului care circula pe ruta Bucuresti – Iasi a fost modificat pentru o campanie de prevenire a accidentelor produse prin electrocutare în sectorul transporturilor feroviare – ,,Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți”.

Campania se derulează la nivel național și are ca scop informarea și conștientizarea populației cu privire la riscurile determinate de nerespectarea unor reguli și norme de conduită în incinta stațiilor CFR, triaje și zonele adiacente. O fotografie pe tren poate părea o idee bună pentru o postare în social media, însă puțini sunt cei care știu riscurile pe care escaladarea unui vagon de tren le presupune, în principal cel de producere a arcului electric și a electrocutării la rețeaua de înaltă tensiune (27.000 volţi).

Este important de știut faptul că arcul electric se poate produce fără un contact direct cu rețeaua de înaltă tensiune, iar pe lângă acesta, căderea de la înălțime poate produce traume grave.