Twitter a înregistrat o scădere „masivă” a veniturilor din cauza grupurilor de activiști care presează agențiile de publicitate, susține Elon Musk

Elon-Musk-1-foto-Facebook-Wikipedia

foto: Twitter

Noul proprietar Elon Musk a declarat vineri că Twitter a înregistrat o scădere „masivă” a veniturilor și a dat vina pe grupurile de activiști care fac presiuni asupra agenților de publicitate, transmite Reuters.

Cea mai bogată persoană din lume, care a preluat săptămâna trecută controlul companiei de socializare, a precizat că declinul a avut loc „chiar dacă nu s-a schimbat nimic în ceea ce privește moderarea conținutului și am făcut tot ce am putut pentru a-i liniști pe activiști”.

„Extrem de încurcat! Încearcă să distrugă libertatea de exprimare în America”, a spus el într-un tweet.

Nu a fost imediat clar la cine se referea Musk ca fiind „activiști”.

Twitter a înregistrat o scădere a veniturilor în ultimele sale rezultate trimestriale raportate în iulie, dând vina pe propunerea de preluare de 44 de miliarde de dolari a lui Musk și pe o piață de publicitate digitală în scădere. Inflația în creștere și temerile legate de o recesiune au forțat unii agenți de publicitate să își reducă bugetele.

La o prezentare pentru agențiile de publicitate din luna mai, unele agenții de publicitate și branduri erau deja sceptice din cauza temerilor că Musk va reduce moderarea conținutului și protecția securității pe platformă.

Mai multe companii, printre care General Mills Inc (GIS.N) și producătorul de automobile de lux Audi of America, au întrerupt publicitatea pe Twitter de când Musk și-a finalizat achiziția, în timp ce General Motors Co (GM.N) a declarat că a oprit temporar publicitatea plătită.

Vânzările de publicitate au reprezentat peste 90% din veniturile Twitter în al doilea trimestru.