Trecerea de cale ferată de la Uricani, locul unde pândește moartea

Trecerea la nivel cu calea ferata de la Uricani continua sa fie un pericol major pentru soferi. Si asta pentru ca, majoritatea conducatorilor auto ignora semnele de circulatie amplasate si nu opresc la semnul STOP. Desi se cunoaste situatia zonei de ani de zile, CFR nu a montat un sistem de semnalizare sau o bariera. Soferii care trec zilnic prin zona sustin ca montarea unei bariere ar rezolva problema.

Aseara, un trenul de călători care circula pe ruta Suceava – Iași a lovit un autoturism care nu s-a asigurat la trecerea cu nivel de cale ferată, iar în urma impactului șoferul autoturismului a fost rănit.

Gabriela Rusu – reporter TeleM Iași

„Ne aflăm la nivel la trecere de cale ferata de la Uricani din spatele fabricii Antibiotice aici unde este considerata una dintre cele mai periculoase treceri din judetul nostru. Cel mai grav accident rutier – feroviar a avut loc in aceasta zona in 2013 atunci cand 11 persoane si-au pierdut viata dupa ce autoturismul lor a fost lovit de trenul care circula pe ruta Iasi – Dorohoi. Atunci autoritățile au încercat să găsească soluții insa se vorbea chiar despre amplasarea unei bariere dar lucrurile au fost lăsate de izbeliste, iar zona este in continuare un pericol pentru șoferi.”

Iesenii care tranziteaza zilnic zona spun ca vinovati sunt soferii care nu opresc la semnul STOP ci doar incetinesc.

„Este periculoasă numai că ar trebui semnalizata cu semnale luminoase si mai multa atentie din partea soferilor. Na. S-au luat măsuri, au fost limitatoare de viteză, dar s-au desprins si cred ca trebuie să se asigure mai mult si soferii si să ia măsuri și autoritățile.” a spus un șofer.

„Este super periculoasă în primul rând, au pus afise aici de atatia ani si nu s-a întâmplat nimic, plus că atunci cand trecem ne distrugem rotile tot timpul. Trecem pe aici in fiecare dimineata si este acelasi lucru de 3-4 ani.

Ar trebui 100% barieră aici si soferii, dimineata de exemplu iarna e super multa ceata si nu vezi la 50 de metri – 100 de metri si asta e situatia.” a mai spus un participant la trafic.

„E destul de periculoasa dar si soferii trebuie sa fie responsabili. Foarte multi dintre cei pe care îi văd. Trecand in fiecare zi, cel putin de doua ori pe aici, nu opresc de tot, ei trec pur si simplu, se uita odata stanga-dreapta si au trecut. Trenul vine in foarte mare viteza aici si au fost foarte multe accidente. Ce sa zic, este destul de periculoasa, cred ca ar trebui o bariera.” a mai spus un șofer.

Dezinteresul celor de la CFR este arhicunoscut, conducerile din ultimii ani fiind mai degraba preocupati sa monteze bariere in parcarea proprie, decat in zonele periculoase din Iasi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *