Târg de promovare a afacerilor înființate de studenții UAIC

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi a organizat astazi un targ de promovare a afacerilor infiintate de studenti cu sprinjinul proiectului „Educația juridică și antreprenorială – cheia succesului în afaceri! La targ au participat noua antreprenori care si-au promovat produsele si serviciile nou create si au discutat cu clientii si potentialii parteneri. Prin cadrul proiectului, tinerii studenti si-au deschis afaceri in domeniul service-urilor auto, produselor din piele dar si a cursurilor de prim-ajutor pentru adulti.

Alexandru Grigoraș, Expert comunicare, proiect IUS SMART UAIC“:

“Evenimentul de astazi este un targ de promovare a afacerilor infiintate de studentii universitatii prin intermediul proiectului IUS SMART. 21 de studenti ai unversitatii au avut afaceri finantate prin acest proiect dintre care noua sunt prezenti la acest targ din Sala Pasilor Pierduti.”

Tinerii antreprenori au fost dornici sa-si prezinte proaspetele afaceri si sa caute noi parteneri si colaboratori.

Antreprenor:

“Noi oferim educatie, in primul rand vrem sa educam instinctul prin diferite module si atelier. Noi oferim patru module de prim ajutor, de ajutor psihologic, de preentie a bolilor fizice si psihice si psiho-medicale. Noi colaboram cu medici si specialisti prin intermediul carora oamenii pot invata despre bolile lor sau sa invte cum sa acorde primul ajutor deoarece avem cum am spus si cursuri de prim ajutor. Totodata, incercam sa oferim o educatie moderna, de aceea avem manechine foarte performante.”

La targ a participat si un start-up din domeniul service-urilor si inchirierilor auto. Afacerea a fost infiintata anul trecut cu sprijinul proiectului IUS SMART UAIC si se bucura in prezent de succes.

Ștefan Bariz, Specialist marketing:

“Acest service vine cu servicii de mecanica, in primul rand avem cinci angajati, reglaj de directie 3D, vulcanizare, diagnoza computerizata, servicii de climatizare si inlocuire parbrize.”

O proaspata antreprenoare a inceput o afacere cu produse de nisa din domeniul pielariei. Materialele pe care le foloseste in confectia gentilor si portofelelor sunt din piele italiana de cea mai inalta calitate, iar brand-ul este unul sustenabil.

Medeea Chisăliță, Antreprenor:

“Este un business de familie as putea spune, pentru ca ma bazez pe experienta tatalui meu. Este tehnologul meu, are 80 de ani este unul dintre angajatii mei si are peste 65 de ani experienta in confectii. Mi s-a parut o oportunitate fantastica. pentu studenti sunt cele mai lejere si usoare conditii de finantare, am luat aceasta finantare cu ambele maini, am primit-o cu bratele deschise.”

In cadrul proiectului, 350 de studenti din regiunea Nord-Est au primit finantare europeana cuprinsa intre 40.000 si 100.000 de euro. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *