Suceava | Doi frați au fost găsiți morți în baia locuinței

Dead body of woman in the bathroom in bath closeup on hand

Doi frați în vârstă de 19 și 20 de ani din județul Suceava au fost găsiți morți în baie de către părinții lor. Se pare că unul dintre fraţi s-a dus să facă un duș, iar după câteva minute a intrat şi celălalt.

Pentru ca nu mai ieseau de acolo, părinţii au mers să vadă ce se întâmplă. Aceștia au fost găsiți în stare de inconștiență. Medicii ajunși la fața locului au început manevrele de resuscitare, însă fără succes.

Din primele cercetări, se pare că ar fi vorba despre o intoxicație cu monoxid de carbon, cel mai probabil de la instalația de încălzire cu gaz, care era defectă.

Polițiștii au deschis un dosar penal pentru ucidere din culpă şi urmează să fie efectuată şi necropsia celor doi fraţi pentru a stabili cauza morţii.