Schimbări forțate în conducerea CFR Călători Iași

Marți dimineață, șeful CFR Călători, Traian Preoteasa, l-a revocat din funcție, fără nicio explicație, pe directorul Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători Iași, Constantin Axinia. Tot in aceeasi zi, a fost numit în funcția de șef serviciu la Serviciul Aprovizionare și Administrativ din cadrul Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători Iași. Surse din interiorul institutiei spun ca schimbarea s-ar fi datorat unui litigiu de la gara din Pascani, dosar care nu ar fi avut legatura cu activitatea manageriala a lui Constantin Axinia.

Constantin Axinia a fost revocat din functia pe care o ocupa de ani de zile in CFR. Fara a primi vreo explicatie, directorul a primit o instiintare pe data de 19 iulie ca va fi mutat pe o functie inferioara si ca locul sau va fi ocupat de Ion Grădinariu. Asta dupa ce a ocupat functii de conducere timp de 18 ani, atat la nivel regional cat si la nivel national.

Constantin Axinia, Fost director CFR Calatori Iași

Nu ma asteptam. Regionala Iasi e locul 1 in tara la incasari, lipsa de evenimente. Suntem prima regionala din tara la transportul metropolitan, mersul trenurilor.

Am fost cel mai vechi director care a rezistat dupa 1990 intr-o functie timp de 18 ani de zile, mai ales ca am condus calea ferata de doua ori. Odata in postura de director national si odata in postura de secretar de stat. Experienta mea a creat generatii de cfr-isti. Totusi mi-am lasat amprenta in calea ferata.

Cu un gust amar, Constantin Axinia a declarat ca isi va continua activitatea.

Constantin Axinia, Fost Director CFR Calatori Iași

Imi voi face datoria de ceferist adica inca patru ani si sper sa-mi fac treaba asa cum mi-am facut-o pana acum, daca nu ma impiedica altii.

Odata ce am fost revocat din functie, in locul meu puteau sa puna un inginer de tehnica transporturilor, de material rulant.

Surse din interior spun ca totul ar fi pornit de la unitatea din Pașcani care s-a ales cu plângere penală pentru că a reparat mai multe vagoane decât i s-ar fi cerut de la Bucuresti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *