Romania derulează in Germania o campanie outdoor de promovare a turismului in contextul Campionatului European de Fotbal

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului realizează în perioada 10 iunie – 15 iulie o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt – Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de Fotbal.

Echipa națională de fotbal a României va avea, în data de 17 iunie, primul meci cu Ucraina, pe stadionul Bayern Munchen.

Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv.

Fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană și engleză, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România.

“Prezenţa noastră pe piața germană vine totodată şi în sprijinul touroperatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această țară. Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023”, a precizat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *