Primaria Iasi a infiintat un birou pentru diaspora

Sharing is caring!

Primaria Iasi invita cetatenii din diaspora sau familiile ramase la Iasi sa transmita solicitarile pentru municipalitate, urmand ca Biroul Diaspora sa le centralizeze si sa urmareasca repartizarea solicitarilor catre departamentele competente pentru solutionarea acestora.

Adina Stoleru, Seful biroului Diaspora din cadrul primariei: “Este o campanie anul acesta pe care am facut-o in aceast maniera, pentru ca datorita situatiei epidemiologice stiti ca nu mai este posibil sa organizam acele intalniri publice traditionale, spectacole pe care le faceam pe pietonal cumva sa ne intalnim cu oamenii era o alta atmosfera. Anul acesta, lumea a resimtit cel putin in diaspora destul de negativ acest fenomen, probleme sunt complexe dupa cum le stiti si dumneavoastra si-au pierdut locuri de munca. Situatia a fost destul de complicata pentru ei si pentru familiile ramase in tara. Multi au copii din sate care nu au putut sa faca deplasarea in Romania si atunci campania asta doreste cumva, o apropiere a lor fata de ceea ce putem noi ca autoritati sa rezolvam prin intermediul unor solicitari pe care ei le pot realiza in aceste puncte care sunt mai cautate de ei in aceasta perioada, Stare civila, Evidenta persoanelor, Registratura, Centrul de Informatii pentru Cetateni si Directia de Asistenta Sociala“.

shares