Peste 4.000 de reclamații la OPC Iași

opc iasi

Iesenii nemultumiti de serviciile de telefonie si de facturile la energie fac sesizari la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Iasi. Mii de plangeri au fost depuse doar in ultima perioada. Consumatorii sunt nemultumiti de serviciile de telefonie mobila si internet, in mare parte din cauza facturilor emise sau a anumitor clauze din contract.

Florin Onofrei, comisar sef CJPC Iasi: „Avem acele reclamatii care in momentul de fata sunt aproximativ 4.000 de la consumatorii din judetul Iasi. Noi solutionam problemele consumatorilor din judetul Iasi sau ale celor din tara daca avem un operator online. Daca cineva a cumparat de la un operator din Iasi, noi suntem cei care trebuie sa solutinam aceasta problema”.

Si activitatea de comert online a intrat in vizorul comsiarilor OPC Iasi.

Florin Onofrei, comisar sef CJPC Iasi: „Pe partea de telefonie, de la toate telefoniile au reclamatii din partea consumatorilor, comert online, bunuri, prestari servicii fie ca fac mobila, serviceuri auto, dealeri de masini. Nu ducem lipsa de aceste reclamatii pe care noi trebuie sa le solutionam in 30 de zile cu un maxim de 15 zile. Daca vorbim de energie un maxim de 30 plus 30 de zile pentru ca este un volum foarte mare de anul trecut„.

In privinta facturilor la energie electrica, reprezentantii OPC Iasi recomanda consumatorilor sa acceseze programul de plafonarea preturilor.