Pensionara din Iasi deconectată de la gaz pentru o restanță de 14 lei

Pensionara din Iasi deconectată de la gaz pentru o restanță de 14 lei. O femeie din Iasi s-a trezit deconectata de la gaz dupa ce, spune ea nu ar fi platit o restanta de 14 lei, de care nu stia. Femeia, bolnava de inima s-a trezit in toiul iernii fara apa calda si caldura fara sa fie macar instiintata.

Pensionara din Iasi deconectată de la gaz pentru o restanță de 14 lei

A incercat sa lamureasca situatia cu reprezentantii companiei distribuitoare de gaze, insa s-a lovit de o alta problema. Trebuie să plăteasca taxa de 200 de lei pentru rebransare. Vazand ca nu ajunge la nicio intelegere, ieseanca a depus o sesizare la Protectia Consumatorilor.

CITESTE SI: Delgaz Grid anunta ca au crescut cu 40% cazurile de consum fraudulos de energie electrica si gaze naturale

Desi este cu facturile la zi, pensionara disperata ca a ramas fara caldura desi se anunta ninsori in perioada urmatoare, incearca acum sa rezolve problema, insa se loveste de alte situatii neplacute. Femeia este nevoita sa plateasca taxa de reconectare care costa 200 de lei.

Maria Radu – Pensionară: “Eu stiind ca am contract cu dumnealor sa imi trimita facturile in plic, de fiecare data cand vine factura o platesc intr-o zi, doua. De data aceasta nu am primit factura pentru una dintre zile, eu nu am tinut evidenta. Au venit, nu au venit facturile si m-am trezit ca inainte de expirarea facturii in care eu figuram cu sold la 1 martie, pe 29 februarie mi-au intrerupt furnizarea gazului iar eu acum, o persoana de 71 de ani, cu probleme de sanatate stau fara gaz si fara apa calda. Consider ca o atentionare legala din partea dumnealor ma facea pe mine abonatul sa imi platesc datoriile restante sau daca vreo problema financiara, de sanatate, de plecare din locuinta, nu-mi permiteau sa platesc factura la data dumnealor scadenta, plateam penalizarile de rigoare, dar nu deconectezi oamenii. Eu sunt de acord să-mi plătesc datoriile dar nu sunt de acord să plătesc incompetența“.

Reprezentații Protecției Consumatorilor transmit faptul ca astfel de situatii sunt zilnice, iar factorii care duc la aceste situatii sunt diversi.

Florin Onofrei – Comisar sef ANPC Iasi: “Referitor la prestarea de servicii în domeniul energiei, avem reclamații cum ar fi: ‘Fie au fost deconectați pentru neplată și aici e discutabil pentru că ei zic că nu au avut acea notificare si as veni si cu o recomandare. Este foarte bine sa avem aplicatia fie daca nu ne vin facturi in una, doua sau trei luni, sa ne intereseam pentru ca cu siguranta el se factureaza din diverse motive. Postasii, unii primesc prin posta, unii primesc … Daca primim in online si daca avem aplicatia ne este mai usor sa evidentiem, sa tinem mai usor de facturi. Aici ar fi niste probleme. Si mai sunt reclamatii pentru consum cum ar fi indexul mai mare decat am consumat’. La fel, recomandarea este să incercam acea aplicatie si sa citim noi lunar indicatorii sa îi dăm și atunci vom fi scutit de neplăcerea asta sa platim bani mai multi“.

Reporterii TeleM Iasi au incercat sa ia legatura cu reprezentantii companiei de gaze insa fără succes. Fii alături de noi pe Facebook pentru mai multe știri!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *