Noua identitate vizuală a Politehnicii Iași a stârnit un val de reacții în mediul online

Minimalist, elegant, inspirat de trecut, gândit pentru prezent și viitor. Noul logo reflectă esența clubului. Calul — simbol al orașului — a fost redesenat pentru a etala un aspect bine definit, puternic și îndrăzneț. Ține capul sus, privind hotărât înainte, spre viitor. Are o poziție de luptă, pregătit să apere onoarea clubului și a orașului în fața oricărui adversar. Astfel descrie clubul Poli Iași noua identitate vizuală. Bineinteles ca suporterii au reactionat in mediul online.

„Nu e bine deloc!”.

Procesul de rebranding este rezultatul unei colaborări dintre Novossance și Football Brand Designer, iar la baza sa a stat și consultarea publică pe care clubul a organizat-o în perioada 26 mai – 9 iunie 2023. În curând, clubul va lansa și un website complet redesenat, un nou magazin online și o gamă de produse inspirate de noul branding.

„Daca echipamentul si emblema nu ati nimerit-o, macar fontul arata bine. Singurul lucru pozitiv din aceasta schimbare de imagine”, a scris un iesean.

Fanii Poli Iași au putut vedea noua identitate vizuală în cadrul unui eveniment de prezentare organizat în Grădina Publică Palas, acolo unde a fost anunțat și parteneriatul cu noul sponsor tehnic, Nike, noile tricouri fiind prezentate într-o manieră fără precedent în România. Tot în cadrul evenimentului, publicul a avut ocazia să se întâlnească pentru prima dată în noua stagiune cu jucătorii și staff-ul tehnic, fiind prezentat și lotul pentru sezonul 2023/24. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *