Noi teste la Podu Iloaiei în privința semaforizarii provizorii
Astazi 𝘃𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗮 𝗹𝗼𝗰 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗶𝗹𝗲𝗮 𝘁𝗲𝘀𝘁 al semaforizarii provizorii de la Podu Iloaiei, moment în care se va testa ziua de targ din oras pentru a putea trage cele mai bune concluzii și a identifica posibilele probleme.
Ieri s-a derulat al doilea test, scopul acestei zile fiind de a masura eficienta semaforizarii, la orele de varf, pe directia Tg Frumos – Iasi.
“Î𝗻 𝘂𝗿𝗺𝗮 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗶 𝘀-𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝘁𝗮𝘁 𝗰𝗮, 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗳𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗽𝘂𝘀𝗮, 𝘁𝗶𝗺𝗽𝘂𝗹 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿𝗶 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘇𝗶𝘁𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗼𝗿𝗮𝘀𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗮 𝘀𝗰𝗮𝘇𝘂𝘁 𝘀𝘂𝗯𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁𝗶𝗮𝗹, de la aproximativ 45 minute la maxim 11 minute, în perioada de varf maxim intre orele 18:15 – 18:50”, a transmis Irinel Bucur de la Asociația HaiCaSePoate.
𝗥𝗲𝘇𝘂𝗹𝘁𝗮𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗼𝗯𝘁𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲 𝗮𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝗺𝗮𝗶 𝗯𝘂𝗻𝗲 𝗱𝗲𝗰𝗮𝘁 𝘁𝗶𝗻𝘁𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮, î𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗶𝗼𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗺𝗮𝘅𝗶𝗺 𝘁𝗶𝗺𝗽𝘂𝗹 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿 𝘁𝗿𝗮𝘃𝗲𝗿𝘀𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗿𝗲𝗱𝘂𝗰𝗮𝗻𝗱𝘂-𝘀𝗲 𝘁𝗼𝘁 𝗹𝗮 𝘂𝗻 𝘀𝗳𝗲𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝘁𝗶𝗺𝗽𝘂𝗹 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿 𝗳𝗮𝗿𝗮 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗳𝗼𝗮𝗿𝗲 ș𝗶 𝗶𝗻𝗿𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 î𝗻 𝘂𝗿𝗺𝗮 𝗰𝘂 𝗼 𝘀𝗮𝗽𝘁𝗮𝗺𝗮𝗻𝗮.
𝗖𝗼𝗻𝗳𝗼𝗿𝗺 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗲𝗳𝗲𝗰𝘁𝘂𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗽𝗮𝗿𝗰𝘂𝗿𝘀𝘂𝗹 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗶, 𝘀-𝗮𝘂 𝗶𝗻𝗿𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝘂𝗿𝗺𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝘁𝗶𝗺𝗽𝗶 masurati, pe paliere orare, din momentul intalnirii plutonului (coada) pana la calea ferata spre Iasi:
1️⃣ Intre orele 13 – 15, traficul inregistrat a fost moderat, timpii necesari tranzitarii orasului fiind de 3 minute și jumătate.
2️⃣ Intre orele 15 – 17, traficul inregistrat a inceput să creasca pe directia Tg Frumos – Iasi, timpii necesari tranzitarii orasului fiind de 5 minute.
3️⃣ Intre orele 17 – 18, traficul a continuat să creasca, timpii necesari tranzitarii orasului fiind de 8 minute.
4️⃣ Intre orele 18:15 – 18:50, traficul inregistrat a fost maxim, plutonul a inceput să creasca pana la peste 1.5km lungime, pe 2 benzi, ajungand pana aproape de liceu (spre Budai), trecerea unui tren contribuind la cresterea plutonului. Timpii necesari tranzitarii orasului, după ridicarea restrictiei generate de tren fiind de 11 minute. De remarcat ca intregul pluton a fost fluidizat în aproximativ 40 minute.
5️⃣ Intre orele 19 – 20, traficul inregistrat a inceput să scada la nivelul celui inregistrat la amiaza, timpul necesari tranzitarii orasului fiind de 5 minute.
𝗖𝗮 𝘀𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺𝗲 𝗹𝗮 𝗼 𝗮𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗽𝗿𝗲𝗹𝗶𝗺𝗶𝗻𝗮𝗿𝗮, 𝘀-𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝘁𝗮𝘁 𝗰𝗮:
1️⃣ Trecerea la nivel cu calea ferata reprezinta o problema ce franeaza coloana de vehicule care se deplaseaza pe unda verde.
2️⃣ Mai multi participanti la trafic, după ce treceau de zona semaforizata, franau excesiv, incetinind coloana pana la aproximativ 15km/h, în timp ce utilizau telefonul mobil și creand o distanta de aproximativ 150m fata de vehiculul din fata.
3️⃣ Nu s-au mai inregistrat incidente cu traversarea pietonilor la culoarea rosu și aici multumim preotului ortodox care ne-a sprijinit și a anuntat enoriasii în timpul slujbei de dimineata.
4️⃣ Putine cazuri s-au inregistrat de viraj stanga, venind dinspre Scobanteni.
5️⃣ Destul de multe cazuri s-au inregistrat de soferi care nu respecta semnul obligatoriu dreapta, atunci cand ies de la Penny, lucru ce incetineste plutonul care circula pe unda verde sincronizata la 50km/h.
‼ 𝗖𝗼𝗻𝗰𝗹𝘂𝘇𝗶𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗮 este ca testul în a doua zi a fost un succes, semaforizarea și-a dovedit eficienta iar toti soferii care au traversat astazi orasul și au comunicat cu echipele din teren, ne-au multumit și au spus ca de mult trebuia facut acest lucru.
Astazi 𝘃𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗮 𝗹𝗼𝗰 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗶𝗹𝗲𝗮 𝘁𝗲𝘀𝘁, moment în care se va testa ziua de targ din oras pentru a putea trage cele mai bune concluzii și a identifica posibilele probleme.
“Inainte de incheiere vreau sa atrag atentia persoanelor care lucreaza in diferite institutii ale statului ca asteptam din partea lor mai multa implicare in gasirea unor solutii si nu blocarea ori lansarea de pareri nesustinute de cifre, cifre care pana acum ii contrazic. Nu l