Mii de apeluri la Telefonul Copilului 119 în primele zile de când este activ

apeluri

Mii de apeluri au fost înregistrate la numărul unic 119, Telefonul Copilului, activ din 5 ianuarie, operaţionalizat de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS). 

„Există deja mii de apeluri, nu avem o statistică încă pentru că Serviciul de Telecomunicații Seciale încă instalează platforma de colectare a datelor statistice, însă s-au putut observa mii de apeluri date simultan în cele două, trei zile, dar în special pe data de 5 ianuarie. Lumea a sunat ca să vadă cum funcționează, cum se răspunde. Au fost situații în special de verificare. În cursul săptămânii viitoare, vom putea să generăm și statistici și să vedem ce cazuri au fost până acum”, a declarat Mădălina Turza pentru news.ro.

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a operaționalizat numărul unic național 119 destinat raportării cazurilor de abuz, neglijare, exploatare și orice altă formă de violență asupra copilului, în cadrul programului guvernamental „Din grija pentru copii”. Numărul 119 este gratuit din orice rețea fixă sau mobilă și va fi operat de către consilierii direcțiilor de asistență socială și protecția copilului.