Lidl vine cu lămuriri în cazul ieșencei înțepate de un scorpion: „Nu exista informații ca scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre!”

Lidl vine cu explicați, după ce o ieșeancă a acuzat că a fost înțepată de un scorpion, după ce ar fi cumpărat banane de la un magazin Lidl din Iași. Femeia susține că a cumpărat în urmă cu câteva zile câteva banane de la magazinul Lidl din Bucium, iar scorpionul și-a făcut loc printre fructe. Spre seară, aceasta a ajuns acasă, iar arahnida a scăpat neobservată în locuință. După câteva ore, aceasta și-a dat seama că a fost înțepată sau mușcată de o vietate iar spre dimineață, o rudă a dat peste scorpion, pe care l-a prins și l-a pus într-un pahar.
„Referitor la informațiile publicate cu privire la faptul că o persoană a fost înțepată de un scorpion în locuința sa în data de 09 martie 2023, după ce ar fi achiziționat banane în data de 01 martie 2023 dintr-unul din magazinele Lidl, dorim să clarificăm că, nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre.
Totodată, vă confirmăm faptul că atât analiza noastră internă demarată imediat ce am aflat de această situație, cât și controlul realizat chiar în cursul acestei zile (10.03.2023) de către autoritatea sanitară veterinară au concluzionat că cerințele și standardele sanitare veterinare privind vânzarea fructelor și legumelor către consumatorii finali sunt respectate, nefiind constatate nereguli privind siguranța alimentară. În plus, subliniem faptul că toți furnizorii noștri de fructe și legume, precum și distribuitorii, sunt certificați atât la nivel european, cât și național, cu certificări precum GLOBALG.A.P., certificare HACCP/GMP, certificare ISO 22000 – sistem de management al siguranței alimentelor, certificare ISO 9001 – sistem de management al calității, atestând calitatea și conformitatea produselor pe tot lanțul de aprovizionare.
Deși nu poate fi stabilită o legătură de cauzalitate între achiziția produsului în data de 01 martie 2023 și evenimentul petrecut în data de 09 martie 2023, ne pare rău pentru situația prin care a trecut clienta noastră.
Dorim să asigurăm clienții Lidl și opinia publică de faptul că atât compania, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standarde înalte de siguranță alimentară.”