Licitația pentru 17 km din autostrada de Centură a Bucureștiului – Nord este încă neîncheiată la 4 ani de la lansare, după ce CNAIR a respins de șase ori una dintre cele două oferte rămase în competiție

Tiruri-camioane-lucrari-centura-Bucuresti-640x400

Liderul USR, Cătălin Drulă, afirmă că licitația pentru lotul 1 de 17 km din Autostrada de Centură a Bucureștiului – Nord este încă neîncheiată la 4 ani de la lansare, pentru că CNAIR a respins de șase ori una dintre cele două oferte rămase în competiție, iar constructorul a câștigat în instanță. Drulă spune că „este incredibilă această bătaie de joc” și îi cere ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu (PSD), „să îi tragă la răspundere pe responsabili, să își asume acest eșec colosal și să oprească această nebunie”.

„Licitația pentru lotul 1 de 17km din Autostrada de Centură a Bucureștiului – Nord este încă neîncheiată la PATRU ANI de la lansare. Azi Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a anulat IARĂȘI evaluarea făcută de CNAIR. A ȘASEA OARĂ. De 6 ori (ultimele 4 respingeri fiind în mandatul dlui. Grindeanu) a respins CNAIR una din cele 2 oferte rămase în competiție și de fiecare dată acel constructor a câștigat în instanță pe motiv că descalificarea nu este legală. Este incredibilă această bătaie de joc și cum nimeni nu răspunde pentru ea. Din două una – ori acel constructor trebuie pe drept descalificat și CNAIR este complet incompetent în a justifica această descalificare, ori este descalificat în continuu pe nedrept”, a scris, miercuri, Cătălin Drulă pe pagina sa de Facebook.

Liderul USR susține că în ambele cazuri este vorba de o neîndeplinire a obligațiilor de serviciu (și posibil, de corupție) cu consecințe grave asupra economiei românești.

„În 29 noiembrie, după a 6-a evaluare, Sorin Grindeanu ne anunța pe Facebook că e gata, avem constructor desemnat. Acum când evaluarea a fost anulată, tace. E prea mult totuși, 4 ani și 6 evaluări desființate repetat de instanțe (CNSC și Curtea de Apel București)”, adaugă acesta.

Cătălin Drulă precizează că acest sector din Autostrada de Centură leagă, practic, A1 București-Pitești de DN1 București-Ploiești (de unde autostrada este deja în construcție până la A3 și aproape de DN2, adică A0 Nord lotul 2 semnat în mandatul său) și este extrem de important pentru România și pentru Capitală.

„Îi cer ministrului Grindeanu să îi tragă la răspundere pe responsabili, să își asume acest eșec colosal și să oprească această nebunie. Cineva din CNAIR își bate joc de România și trebuie oprit!”, încheie Cătălin Drulă.