Guvernul aproba indicatorii tehnico economici ai Variantei Ocolitoare Gura Humorului

S-au aprobat indicatorii tehnico-economici, iar din acest moment Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere poate organiza licitația de proiectare și execuție a tronsonului de 10 km de drum de mare viteza, mai exact varianta ocolitoare Gura Humorului.

Solutia propusa in studiu de fezabilitate este realizarea unei structuri rutiere semirigide, având valoarea totală a devizului general de 543.277.736 euro.

Varianta de ocolire se desprinde din Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava Lot 3, în zona localității Frasin, unde este prevăzut un nod rutier la drumul național DN 17, continuă și traversează denivelat râul Moldova, drumul județean DJ 177 D, continuă spre zona localității Păltinoasa, va supratraversa DJ 177 C. Varianta de ocolire Gura Humorului va reveni la finalul traseului în Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava Lot 3.

Pe raza localității Păltinoasa este prevăzută amenajarea unui nod rutier care va descărca în sensul giratoriu existent aflat la intersecția dintre DN 17 și DN2E.

Traseul prevazut se afla pe malul stang al raului Moldova si va avea 2 viaducte. Cel mai lung va fi de 5 km și încă unul de 400 m. Proiectul propune realizarea mai multor lucrari hidrotehnice, pe raul Moldova si raul Voronet.

Din discuțiile avute de CJ Suceava cu CNAIR, de celălalt traseu, de la Frasin spre Vatra Dornei, se va ocupa compania guvernamentală, care va continua proiectarea și celelalte proceduri de execuție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *