CJ Neamț și primăriile Moinești și Vaslui premiate pentru bunele practici implementate în domeniul managementului calității

276123947_350943697071963_5269149533691781320_n

Consiliul Județean Neamț, Primăria Municipiului Moinești și Primăria Municipiului Vaslui, alături de alte 9 intituții publice din administrația publică centrală și locală și echipele acestora, au fost premiate de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pentru bunele practici implementate în domeniul managementului calității.

Evenimentul s-a desfășurat în cadrul proiectului „Instrumente de sistematizare a legislației, de monitorizare și de evaluare în administrația publică” (cod SIPOCA 59), cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Domeniile pentru care au fost selectate bunele practici sunt:

  • Managementul calității – instrument de îmbunătățire continuă
  • Servicii publice de calitate în context pandemic – mai aproape, mai rapid, mai bine!
  • Management instituțional eficient – simplificare, eficiență și atractivitate
  • Administrație verde și dezvoltare durabilă

Celelalte instituții premiate sunt: Ministerul Afacerilor Interne – Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, Consiliul Judetean Arad, Consiliul Judetean Arges, Consiliul Județean Dolj, Consiliul Județean Ialomița, Consiliul Judetean Teleorman, Primaria Sectorului 2 Bucuresti, Primăria Municipiului Călărași.