Campanie inedita demarata de o pizzerie din Iasi

Campanie inedita demarata de o pizzerie din Iasi. Clientii primesc cadou o carte. Ideea este unica la nivel local, iar clientii au luat cu asalt localul, pana in prezent fiind daruite peste 50 de carti apartinanad unor mari scriitori.
Lavinia si Silviu au decis sa deschida, in parteneriat, o pizzerie in zona centrala a orasului. El fiind un pizzer foarte bun, iar ea o iubitoare de lectura. Asa au batut palma sa aduca pe masa clientilor pizza, iar in loc de sos, sa primeasca o carte.
„Campania a inceput acum cateva luni si toti cei care vin sa savureze o pizza delicioasa, aici la noi in pizzerie, vor primi cate o carte cadou.Trei dintre indragitii vor primi cadou cate o carte de un autor ales de catre mine.”, a declarat Lavinia Holicov – fondator pizzerie
Peste 50 de carti au fost deja oferite in dar clientilor, iar alte cateva volume asteapta pe raftul din pizzerie.
„Cred că am dat în jur de 50 de cărți, dar consider că atunci când e vorba de cultură și de o cizelare a tot ce înseamnă cunoaștere, nicio investiție nu e prea mare. Acum poate suna emfatic când o să spun, dar mi-ar plăcea să fiu un Mecena al zilelor noastre și să susțin literatura, de ce nu? Am trei copii și-mi doresc atât de mult să-i îndepărtez de tot ce înseamnă ecran, încât am zis că popularizarea acestei campanii nu poate să facă decât bine.”, a completat Lavinia.
Cat despre pizza, aceasta este autentica dupa o reteta din Italia. Fiecare pas trebuie urmat cu mare atentie pentru ca rezultatul sa fie cel dorit.
„Sunt pași pe care trebuie să îi respecți și este foarte mult de muncă. Nu trebuie să greșești cu niciun gram de nimic. Inclusiv făina, dacă ai greșit un gram, se taie exact ca maioneza.”, precizeaza Silviu Carlig – fondator
Clientii s-au aratat incantati atat de gustul pizzei, cat si de cel al cartilor.
„Această inițiativă mi se pare necesară în zilele noastre pentru că iubitori de pizza suntem cu toții, sau majoritatea dintre noi, iar la capitolul lectură, din păcate, nu mai dispunem de așa mult timp. Așa că orice îndemn și call to action spre a citi este un foarte bun pas pentru ca Iașiul nostru să fie orașul pe care îl vrem. Un oraș cool, un oraș al culturii.”, a precizat Speranta Talaba, client
Campania nu se opreste aici, iar fondatorii isi propun sa aduca in atentia clientilor mai multe oportunitati de descoperire a lecturii in propria pizzerie.