Call-center pentru facilitarea admiterii la UAIC

uaic

Universitatea Cuza a infiintat un call center pentru facilitarea parcurgerii procedurii de inscriere la admitere, sesiunea iulie – septembrie 2021. 30 de studenți răspund zilnic apelurilor celor care doresc să afle informatiile necesare pentru inscrierea la orice facultate din cadrul universitatii. Proiectul este finantat prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.

Studenții au început activitatea la call-center-ul înființat de Universitatea Cuza. Aceștia răspund zilnic solicitărilor și asigură desfășurarea corectă a activității de admitere. Studenții participanți beneficiază și de o bursă în valoare de 580 lei, pentru sesiunea admitere iulie și septembrie 2021.

Tudorel Toader, rector UAIC Iași: „Call-centerul este înființat în cadrul unui proiect FDI, privind șansele egale pentru tineri, accesuș în învățământul superior. Tinerii pe care i-am selectat în număr de 30 din totalul de 128 voluntari. Stau după programul pe care l-ați văzut și oferă informații telefonice, răspund prin mijloacele moderne că e Whatsapp, SMS, că e Mail, tuturor întrebărilor privind admiterea”.

Studenții de la call-center sunt împărțiți în 2 ture și răspund apelurilor timp de 5 ore pe zi. Programul va funcționa până la finalul lunii iulie și va fi redeschis de la 1 septembrie.

Tudorel Toader, rector UAIC Iași: „Acest call-center nu funcționează doar în zilele de admitere, 7-12 iulie, pentru că vor fi tot felul de nelămuriri privind poate retragerea, poate opțiunile, taxele, actele oficiale pentru cei care vor să obțină finanțare de la buget”.

Anul acesta, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași are 11 mii de locuri disponibile la admitere, atat la buget cat și  la taxă, pentru 200 de specializări de la cele 15 facultăți din cadrul universității.