BCR a lansat campania ”Alege bine pentru tine”

BCR a lansat cea mai ampla oferta comerciala de servicii financiare din ultimii ani. Campania ”Alege bine pentru tine” sprijina deciziile de viata ale romanilor cu produse inteligente si echilibrate. Iesenii vor putea consulta produsele campaniei si din noul centru financiar deschis in oras.

Peste 130.000 de produse din oferta campaniei ”Alege bine pentru tine” au fost deja selectate de clientii Bancii Comerciale Romane in aproape o luna de la lansare. Portofoliul de produse este unul extrem de larg si include: dobanzi competitive, protectie prin asigurari, bani inapoi la cumparaturi si multe altele.

Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR:

“Ne bucuram sa fim la Iasi pentru lansarea campaniei ”Alege bine pentru tine”, o campanie nationala, editie limitata in care promovam produse speciale pentru deciziile corecte pe care romanii le pot lua in viata. Consideram ca educatia financiara este un element important, un plan important este un element important in viata fiecarui roman si prin produsele speciale de creditare, de investitii, de asigurari putem oferi aceasta sansa de a lua decizii corecte prin campania nationala pentru romani ”Alege bine pentru tine”.


Printre produsele oferite de campanie se numara si creditul de nevoi personale George, ce ofera oportunitatea de a accesa o finantare cu o dobanda anuala fixa pe 5 ani, creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobanda fixa in primii 5 ani care contine si o oferta prin care banca pune la dispozitie un fond de urgenta pana la 2.500 lei. Astfel ca, iesenii vor avea sansa de alege aceste produse chiar din noua sucursala situata in centrul orasului.


Nicoleta Grăjdeanu, Director Zonal Retail BCR:


“Ne dorim ca aceasta locatie sa fie intr-adevar o locatie primitoare pentru clientii nostri si cu adevarat sa ofere servicii de inalta calitate clientilor nostri din Iasi si nu numai. Ne bucuram ca aceasta campanie ”Alege bine pentru tine” se potriveste cu deschiderea noiii unitati – sucursala Alexandru Ioan Cuza unde ne dorim sa veniti cu mare drag si ofera un alt model de servire in afara de modelul de servire cu care suntem noi obisnuiti.”


Campania va dura pana pe 8 iunie iar clientii inscrisi vor avea posibilitatea de a acumula sanse de castig la un concurs cu peste 2.600 de premii importante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *