Autoritatea Electorală Permanentă propune reguli noi pentru asigurarea transparenţei campaniei electorale

Autoritatea Electorală Permanentă propune un set de reguli noi care ar urma să asigure transparenţa campaniei electorale pentru alegerile prezidenţiale din luna mai, inclusiv în mediul online. Astfel, informaţiile privind identitatea candidatului şi sursa fondurilor folosite pentru promovarea lui trebuie incluse în materialele electorale. Sunt reglementate inclusiv materialele difuzate pe reţelele sociale care fac publicitate unui candidat, direct sau indirect.

De asemenea, o indicaţie clară că este vorba de o reclamă electorală şi că sumele cheltuite pentru pregătirea şi promovarea materialului provin exclusiv din sursele permise de lege. În plus, trebuie semnalat dacă acest material publicitar a făcut obiectul tehnicilor de vizare a unui public-ţintă şi prezentat codul unic de identificare al mandatarului financiar înregistrat la AEP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *