Ascensiunea influencerilor digitali în Coreea de Sud. Sunt redați atât de bine încât sunt confundați cu personaje reale

Screenshot_20220731-133709_Chrome

Are peste 130.000 de urmăritori pe Instagram, unde postează fotografii cu aventurile ei pe glob. Machiajul ei este întotdeauna impecabil la fel ca si vestimentatia.

Rozy este „influencer virtual” din Coreea de Sud, un om redat digital atât de realist încât este adesea confundată cu o persoana adevarata.

Potrivit companiei cu sediul în Seul care a creat-o, Rozy se încadrează între lumea reală și cea virtuală.

„Este capabilă să facă tot ceea ce oamenii nu pot… în cea mai asemănătoare formă umană”, spune Sidus Studio X pe site-ul său.

Aceasta include obținerea de profituri pentru companie în lumea publicității și divertismentului de miliarde de dolari.

De la lansarea ei în 2020, Rozy a obținut oferte și sponsorizări de marcă, a pășit pe podium în prezentări de modă virtuale și chiar a lansat două single-uri.

Industria „umanului virtual” este în plină expansiune și, odată cu ea, o economie cu totul nouă, în care influencerii viitorului nu îmbătrânesc niciodată.

Tehnologia CGI (imagini generate de computer) din spatele lui Rozy nu este nouă. Este omniprezenta în industria divertismentului de astăzi, unde artiștii îl folosesc pentru a crea personaje realiste non-umane în filme, jocuri pe calculator și videoclipuri muzicale.

Dar eate folosita recent pentru a crea influenceri. Uneori, Sidus Studio X creează o imagine a lui Rozy din cap până în picioare folosind tehnologia, o abordare care funcționează bine pentru imaginile ei de pe Instagram. 

Alteori îi suprapune capul pe corpul unui model uman când prezinta îmbrăcăminte.

Generațiile mai în vârstă ar putea lua în considerare interacțiunea cu o persoană artificială oarecum ciudată. Dar experții spun că influencerii virtuali au prind repede în randul tinerilor coreeni, nativi digitali care își petrec o mare parte din viața online.

Multe companii mari din Coreea doresc să folosească Rozy ca model”, a declarat Baik Seung-yup, CEO-ul Sidus Studio X.

„Anul acesta, ne așteptăm să ajungem cu ușurință la peste două miliarde de won coreeni (aproximativ 1,52 milioane de dolari) profit, doar cu Rozy.

”El a adăugat că, pe măsură ce Rozy a devenit mai populară, compania a obținut mai multe sponsorizări de la branduri de lux precum Chanel și Hermes, precum și reviste și alte companii media. Reclamele ei au apărut acum la televizor și chiar și în spații offline, cum ar fi panourile publicitare și părțile laterale ale autobuzelor.