ApaVital îi premiază pe utilizatorii care anunță o defecțiune

ApaVital deruleaza pana la finalul lunii octombrie o campanie prin care își propune sa-i implice activ pe utilizatori în identificarea și raportarea problemelor din infrastructura de apă și canalizare, precum pierderi de apă, canalizări și guri de scurgere înfundate sau capace de canalizare lipsă si deteriorate, pentru a menține rețeaua de apă și de canalizare în stare bună de funcționare.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa anunte centrul de contact ApaVital despre anumite deficiente sa ofere datele de contact si locatia exacta a defectiunii. Defecțiunile anunțate vor fi eligibile pentru a participa la tragerea la sorți doar în situația în care sunt confirmate de către echipele de intervenție ApaVital. În fiecare lună a campaniei, societatea va premia 10 utilizatori, prin tragere la sorți, din rândul celor care au anunțat o disfuncționalitate la rețeaua publică de apă sau de canalizare.

Fiecare premiu are valoarea de 100 lei și va fi achitat în contul bancar al câștigătorului sau cash, la casieria ApaVital.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *