Aeroportul Iași, ținta controverselor

Potrivit fostului director al Aeroportului International Iasi modernizarea aerogarii a intarziat cu cinci luni. Catalin Bulgariu sustine ca actuala conducere a Consiliului Judetean a ales scenariul 2 de dezvoltare intrucat este mai putin costisitor decat scenariul 3. Acesta a adus in discutie si inctomirea Master Planul-ului, fără de care nu ar fi posibilă atragerea de fonduri europene.

In cadrul unei conferinte de presa care a avut loc astazi in sediul Partidului Social Democrat, Catalin Bulgariu a analizat ultima sedinta de Consiliu Judetean in care s-a votat dezvoltarea aerogarii.

Catalin  Bulgariu – fost director Aeroport Iasi:

”O sa incepem cu domnul lider al consilierilor judeteni liberali, domnul Vatra si il citez: Tragand o  linie acum, in 2021 ceea ce trebuia facut acum patru ani. Acum patru ani aveam proiect de dezvoltare pe zona de vest si lucrurile erau simple.

Ori domnul lider Vatra nu este  bine informat, ori este un mincinos notoriu, marca inregistrata PNL. In 2017, conducerea aeroportului era asigurata de binomul Anghel- Bodea. Daca cineva nu a vrut sa se intample vreo dezvoltare inseamna ca trebuie sa existe un proiect, un plan urbanistic, pe care aeroportul sa-l fi facut si cineva de la Consiliul Judetean sa-l fi blocat”

Potrivit fostului director,  timp de cinci luni Master Planul aeroportului a stat in sertarul Consiliului Judetean.

Catalin Bulgariu- fost director Aeroportul International Iasi

”Desi ConsiTrans a lucrat si a facut Master Planul si l-a predat la inceputul lunii octombrie, cand l-am si depus la Consiliul Judetean, ei nu au stat bolcati de catre CJ, dar asteapta si astazi hartie si pentru scenariul 2 si pentru scenariul 3. 

Deci iulie, august, septembrie, au fost trei luni la finalul vechiului mandat in care ConsiTrans nu a fost blocat, dar nu a primit hartia. Dar, octombrie, noiembrie, decembrie, ianuarie si februarie, deci 5 luni de zile, acest Master Plan a stat in sertarul CJ fara a avea niciun fel de finalitate.