5 sfaturi de marketing digital pentru startup-uri (P)

webcomedia

Pe măsură ce tot mai multe lucruri din lumea noastră intră în era digitală, marketingul digital devine din ce în ce mai important pentru succes în fiecare industrie. Marketingul digital este deosebit de important pentru startup-urile care își construiesc o imagine de marcă și încearcă să se cimenteze în mintea publicului.

Cu toate acestea, startup-urile nu își pot permite un buget foarte mare pentru serviciile de marketing digital precum companiile și mărcile consacrate cu care speră să concureze. Acest lucru face ca alegerea strategiilor de marketing digital să reprezinte o soluție grozavă.

Dată fiind importanța marketingului digital pentru start-up-uri, în acest articol prezentăm 5 sfaturi de marketing digital pe care acestea ar trebui să le aplice:

Marketing prin e-mail

Deși popularitatea e-mailului s-a stins substanțial în ultimul deceniu, marketingul prin e-mail oferă în continuare rentabilitate a investiției agenților de marketing, deoarece aproximativ 90,3% dintre oamenii din Statele Unite îl folosesc. Iar procentul este la fel de mare și în România.

De fapt, un studiu recent realizat de o asociație de date și marketing a constatat că, cu cât companiile au cheltuit un procent mai mare din bugetul de marketing pentru campaniile prin e-mail, cu atât rentabilitatea investiției a fost mai mare. Studiul a mai evidențiat și beneficiile marketingului prin e-mail și arată că generează interes, loialitate și vânzări repetate.

Marketing de conținut

Marketingul de conținut este un termen destul de vag, deoarece conținutul se poate referi la atât de multe lucruri. Deci, hai să-l definim.

Marketingul de conținut este o abordare strategică pentru crearea și distribuirea conținutului pe o bază consecventă. Conținutul poate lua mai multe forme, precum videoclipurile, articolele, seminariile web, postările pe rețelele de socializare și multe altele.

Cu marketingul de conținut, companiile pot arăta și spune exact cum produsul sau serviciul lor este diferit de cel al concurenței. De asemenea, crește vizibilitatea mărcilor, crește gradul de cunoaștere a mărcii, crește credibilitatea și autoritatea și construiește relații cu consumatorii.

Optimizare pentru motoarele de căutare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare, denumită mai frecvent SEO, este exact așa cum numele o spune: îmbunătățirea vizibilității site-ului în lista cu rezultate a motoarelor de căutare.

Evident, cu cât paginile tale web sunt mai vizibile, cu atât mai probabil vei atrage mai mulți clienți potențiali, iar SEO ajută, de asemenea, să transformi acești clienți potențiali în conversii. SEO se face, adesea, doar pentru Google, deoarece este de departe cea mai mare platformă de căutare din lume. Dar există și alte motoare de căutare, precum Bing, care merită toată atenția noastră.

Plata pe click

Denumit în mod obișnuit PPC, această strategie de marketing utilizează anunțurile care apar în motoarele de căutare dar și pe rețelele de socializare sau pe diferite site-uri web pentru a genera trafic către site-ul tău. Caută orice produs pe Google și vei observa asta personal.

Companiile și agenții de publicitate plătesc o taxă de fiecare dată când se face click pe unul dintre anunțurile lor, de unde și vine numele acestui mod de promovare.

PPC este grozav pentru startup-uri deoarece le permite să ajungă la clienți la momentul potrivit, nu trebuie să aștepte rezultate și pentru că pot controla cât cheltuiesc, este accesibil și rentabilitatea investiției poate fi foarte mare.

Social Media Marketing

Odată cu creșterea popularității rețelelor de socializare, este posibil să găsești mulți dintre viitori tăi clienți fideli pe una dintre cele mai populare platforme precum Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest sau LinkedIn.

Procentul oamenilor care folosesc rețelele de socializare este major și crește în fiecare an, iar de aceea marketingul pe rețelele de socializare este o altă opțiune grozavă pentru startup-uri. Oferă expunere, te duce în fața clienților potențiali și totodată vei avea mai mult trafic..

În mod evident, marketingul digital înseamnă mult mai mult decât aceste cinci strategii, dar sunt cele mai bune pentru startup-urile care doresc să se stabilească pe piață. Pentru a afla mai multe despre celelalte strategii de marketing digital sau pentru a începe să te bucuri de beneficiile campaniilor eficiente de marketing digital, contactează astăzi echipa de marketing digital de la Webco Media.