Orange România și-a crescut cifra de afaceri față de anul trecut

Grupul Orange anunta astazi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2018, disponibile la 30 iunie.
În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifra de afaceri în valoare de 275 milioane de euro, în creștere cu 3.4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Creșterea a fost susținuta, în principal, de evoluția pozitiva a segmentului de abonați ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil și a vânzarilor de echipamente. La 30 iunie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.537.000 de clienți.

Mobilitate si conectivitate neîntrerupte
La finalul lunii iunie 3,6 milioane de clienti foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu peste 35% comparativ cu aceeași perioada din 2017. Rețeaua Orange susține o creștere exponențiala a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluție pozitiva de peste 80% comparativ cu T2 2017. Pentru a susține aceste tendințe și pentru a oferi în continuare cea mai buna experiența de conectivitate, Orange a continuat investițiile în rețea ți în acest trimestru. La finalul lunii iunie, rețeaua Orange 4G acoperea 95.1% din populatia tarii. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 139 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de pâna la 500 Mbps. În intervalul 1 iunie -16 iulie, clienți ai Orange din comuna Florești, Cluj, au putut experimenta, în premiera europeana, prima rețea 5G multi-vendor de tip acces radio la punct fix (Fixed Wireless Access- FWA), ce ofera o performanta similara conexiunii prin fibra optica.

Experienta completa de conectivitate
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitiva din trimestrele anterioare, ca urmare a lansarii pachetelor convergente Orange Love în luna septembrie a anului 2017. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, numara 448.000 clienți, în creștere cu 12.6% fata de T2 2017, iar serviciile fixe în banda larga aveau peste 234.000 de abonați, în creștere cu 67%. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa continut video de pe orice dispozitiv se reflecta în numarul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumatatea a anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2017. Cresterea a fost înregistrata ca urmare a ofertelor noi ce faciliteaza accesul la o gama extinsa de filme, emisiuni și seriale.

Apetenta crescuta pentru mediul digital
Apetența clienților pentru mediul digital îți menține tendința ascendenta.Numarul de utilizatori ai aplicației My Orange continua sa creasca, iar plațile facturilor și reîncarcarile cresc cu peste 30% în T2 2018 fața de T2 2017. La finalul lunii iunie, numarul clientilor care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi și pentru a efectua reîncarcari PrePay s-a dublat comparativ cu aceeași perioada a anului trecut. „Clienții noștri vor sa fie conectați oriunde și oricând, indiferent de tehnologie. Pe lânga conectivitate și mobilitate neîntrerupte, aceștia își doresc o experiența simpla și la îndemâna, iar soluțiile digitale pe care le propunem raspund acestor nevoi. Astfel, performanța din acest trimestru, atât pe serviciile mobile, cât și pe pachetele Love, reflecta efortul nostru de a oferi clienților ceea ce așteapta de la noi.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.