Număr record de turiști

Sharing is caring!

Capitala a depăşit în anul 2017 un prag important al numărului de vizitatori, fiind pentru prima dată când atinge doua milioane de turişti, însă din punct de vedere al promovării ca destinaţie turistică a rămas corijentă.

Bucureştiul are circa 20.000 locuri de cazare, grupate în hoteluri, hosteluri şi apartamente.

Potrivit agentilor de turism, turistul de weekend venit în Bucureşti se împarte între trei tipologii – turistul explorator venit să descopere locuri şi experienţe, turist care testează locurile speciale, care caută autenticul din oraş.

Aceştia vin din curiozitate, sunt cu predilecţie tineri şi îi vezi deseori prin oraş făcând poze în cele mai diverse locuri posibile.

Ar mai fi turistul cu discernământ care vine pentru experienţe culturale de genul Festivalului Enescu, care vine din recomandările cunoscuţilor care au vizitat deja oraşul, turistul care vine să viziteze prieteni, vizitator care a mai fost cu ocazia unei conferinţe şi revine acum ca turist.

Turistul consumerist – care vine pentru a juca la cazinou (piaţa Israel), care vine pentru shopping (în special românii care vin din ţară în weekend la Bucureşti), turistul care vine pentru consumul de viaţă de noapte (piaţa britanică cu predilecţie) sau pentru un eveniment sportiv.

Pentru multi turisti, parcurile sunt zone de atracţie, Palatul Parlamentului rămâne obiectivul cel mai vizitat din Capitală, in timp ce centrul vechi cu farmecul său s-a făcut remarcat pe multe site-uri de turism tocmai prin recomandările incredibile date de cei care l-au vizitat.

„Cu bune şi cu rele, Bucureştiul este o destinaţie de city break. Cred că o promovare susţinută în extern poate transforma capitala noastră într-un competitor important pentru capitalele ţărilor vecine. Doar dacă înţelegem că trebuie sa investim în crearea imaginii acestei destinaţii în lume vom putea face profit din turism”, spune Raluca Anghel.

shares