Botosani | Iesenii si sucevenii, clienti fideli ai Parcului de Agrement Cornisa

Sharing is caring!

Cele trei zile de spectacole și evenimentele realizate luna trecută în parcul de agrement Cornișa au avut un efect pozitiv. Cei care administrează acest parc spun că numărul persoanelor care au venit la piscina interioară și cea exterioară a crescut semnificativ.

În special în week-end-uri, vin foarte multe persoane la piscinele din parcul de agrement Cornișa iar reprezentanții Direcției de Servicii Publice, Sport și Agrement spun că au obținut încasări mult mai mari decât înaintea deschiderii oficiale. În week-end-ul trecut, s-a blocat accesul pentru o perioadă în piscina interioară deoarece s-a ajuns la capacitatea maximă.

După evenimentul oficial pe care l-am făcut luna trecută, numărul de utilizatori s-a dublat la piscina interioară și cea exterioară de la Cornișa. Am avut încasări substanțiale față de ce făceam înainte. În week-end-uri sunt din ce în ce mai mulți oameni”, ne-a spus Eugen Țurcanu, directorul DSPSA.

Chiar dacă bugetul pentru promovarea parcului de agrement Cornișa a fost tăiat de către consilierii locali PSD, despre acest obiectiv începe să se vorbească tot mai multe persoane vin să se distreze la Botoșani.

Vin foarte multe persoane din alte județe. În special din Iași și Suceava dar am avut și de la Bacău, Tecuci, Galați. Este extrem de îmbucurător că vin oameni din alte județe. Asta înseamnă că acest parc de agrement pune Botoșaniul pe harta turistică a țării”, a mai spus Eugen Țurcanu.

Sursa: btonline.ro

shares