Dezinteresul functionarilor resimtit pe propria piele de ministrul Muncii

Sharing is caring!

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru a testat zilele trecute serviciile tuturor celor 41 Case de Pensii judetene pentru a vedea modul de interacţiune al funcţionarilor. Rezultatele au fost surprinzatoare. Numai 12 angajaţi ai acestei instituţii, la nivel naţional au răspuns.

In general, primul contact între instituţiile din coordonarea Ministerului Muncii şi cetăţeni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Pensionarii cer minime îndrumări, au nevoie de confirmarea unor informaţii afişate pe paginile de internet.

Dacă le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lămuri de la început. La acest prim contact, multe Case de Pensii au cazut testul.

Violeta Alexandru – Ministrul Muncii: „Ministerul Muncii, Casele Locale de Pensii si toate institutiile din coordonare trebuie sa fie la dispozitia beneficiarilor. Fac un test ca sa vad raspunsul Caselor de Pensii atunci cand un pensionar cauta informatii minimale prin telefon inainte sa se deplaseze in vederea deplasarii problemelor. Am sunat deja 20 case de pensii, situatia este ingrijoratoare. Doar 3 Case de Pensii au raspuns la telefon si au pus la dispozitie informatii minimale. Restul sunt institutii la care nu raspunde nimeni la telefon, intra robotul si te directioneaza catre directii la care nu se preia apelul„.

Au fost si situatii fericite cand unele case de pensii preiau si documente online.

„Sunam la Casa de Pensii Arad. Va rog sa notati ca nu raspunde nimeni. Nu raspunde nimeni la Bihor mergem mai departe. Am primit multe mesaje de la pensionari. Oamenii imi semnaleaza ca nu raspunde nimeni”, a completat ministrul muncii.

shares